

Neem ook je petje af om (optioneel) een reactie achter te laten.
Voornaam genoten steunen elkaar, snel beter worden Bertje!
Geschrokken van het bericht over Bert. Hij houdt vast niet van bloemen dus dan maar een donatie om de moet erin te houden! Ik kan niet zonder jullie, keep up the good work.

Noem het boetedoening, noem het te gek, noem mij een uitslover MAAR ik noem het rechtvaardig gezien de jaren van zwart luisteren DUS heren jullie hebben 't verdient! #toppodcast 🔥💯🎯💪🏻🦉😁😎
Roddelpraat en B&V P. Meer heb je niet nodig op wekelijkse basis.
De besproken onderwerpen zijn actueel en goed geinformeerd. Nadat ik herhaaldelijk op dinsdag naar jullie heb geluisterd wil ik dat vrijdags ook doen. Hopelijk met meer belangrijke onderwerpen die door de media zeer bewust vermeden worden.
Geniet al een tijdje van de maandag uitzending. Dus de knoop doorgehakt en een jaarabonnement genomen. Ga zo door mannen!
Jullie podcast is heerlijk weg te luisteren en een heerlijk geluid op de maandag, aangezien ik nu elke week moet hopen dat het weer maandag is (en dat een best ongezonde situatie is) eindelijk lid van de vrijdagclub!! Nu aftellen naar het volgende weekend!!!
Eindelijk een podcast die zegt waar het op staat. Bedankt Nickolas Jonkergouw voor de tip.
Ik kom mezelf even MELDEN, heren. Van de bijna 800 uitzendingen heb ik er zeker de helft gehoord en mede dankzij jullie weet ik dat er gelukkig nog mensen zijn met een gezonde manier van denken. Vanaf nu mogen jullie me daar twee keer per week aan herinneren.
Beste Bert & Roderick, in een medialandschap vol ruis is het een verademing om een show te horen waarbij ik het simpelweg met elk besproken onderwerp eens ben. Jullie verwoorden exact wat ik vaak denk. Dank voor jullie scherpe blik en wekelijks luisterplezier!
© 2026 Petje Af BV
v 1.26.3